Jak řešit reklamace?
Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách informovat prodávajícího.
Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně (e-mailem) prostřednictvím reklamačního formuláře. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení kupující odešle na adresu Promaledobrodruhy, Kostelecká 938/81, 196 00 Praha 9.
K reklamaci je nutné předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány.
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace.
Detailnější info: V Reklamačním řádu, který je součástí obchodních podmínek.