Další kousky ve výprodeji. 💥 Slevy až 50 %. Omrkněte 👉 zde

Nezapomněli jste na něco?

Nákupní košík

V košíku nemáte žádné zboží.

CZK

Jak řešit reklamace?

Kupující je povinen dodané zboží bez zbytečného odkladu prohlédnout a o případných zjištěných vadách informovat prodávajícího.

Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit písemně (e-mailem) prostřednictvím reklamačního formuláře. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady. Popsat, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení kupující odešle na adresu Promaledobrodruhy, Kostelecká 938/81, 196 00 Praha 9.

K reklamaci je nutné předložit kopii faktury a doklad o dodání a zaplacení zboží, jehož vady jsou reklamovány.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o způsobu vyřízení reklamace. 

Detailnější info: V Reklamačním řádu, který je součástí obchodních podmínek. 

Potřebujete poradit? Ozvěte se.

+420 601 081 777 (8–22 h)

obchod@promaledobrodruhy.cz

Měna
Přihlášení zavřít